världen under mina fötter

Idag är det förbannat bra väder, och Trång har utlovat en promenad med fotosession. Den ser jag fram emot!

Jag har funderat lite över ställen som jag skulle vilja besöka, innan jag dör iaf, och helst innan jag fyller 30. Men det kan bli svårare att hinna med.
I vilket fall så vore det inte så dumt att få uppleva
New York
Rom
Paris
Berlin en lördagkväll
Island
London
Venedig
Indien
Australien
Kuba
Sibirien
Kina
Afrika, tanzania kanske.
Brasilien

Känns som att jag skulle kunna fylla på den här listan tills vartenda land i världen kommer med, men nånstans måste man ju hejda sig. I bästa fall har jag 70 år på mig att fixa detta. Det ska nog inte vara omöjligt.

Kommentarer
Postat av: Jonte

Finns viljan så...

2009-04-25 @ 13:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0