Ska vi gå dit bort? nej, det är ingen vits.....

Är trött nu så det här kommer att bli ett riktigt kort inlägg som jag antagligen kommer få spinna vidare på imorgon.
helgen har varit trevlig, med påsk och allt. Fest i Säffle och en inte så dum middag dagen efter. Tenta coming up och jag har börjat springa.

Jag har skickat in ett preliminärval till VHS nu iaf, journalist i gbg som etta, ekonomi i trollhättan som två och pol. kand i lund som tredje. Den som lever får se vart jag hamnar och vad det blir av mig.

Imorgon blir det bad och förhoppningsvis en mer utförlig blogg.

Om det var nån förutom jag som tyckte att rubriken var kul så heter du förmodligen trång eller blixt.

Kommentarer
Postat av: kiki

Granath, vi har redan pratat om det här :P Våra åskter går isär helt enkelt ;)

2009-04-23 @ 09:31:59
URL: http://varulven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0